KaLo SuDi FolloW La SaYe.. TheN INSYAALLAH i Will fOllow U bAcK..=p

Friday, October 22, 2010

~LomPat Si KaTaK LomPaT Da ConTesT~



Hye bloggie...
This my first time buat contest..so penyertaan amatla dialu-alukan..
Senang je Nak Masuk Contest ni...
JOm Tgk Syarat2 die..

Mesti seorang blogger n follower kepada blog Fad+ilah

Buat satu entry yang tajuk die" Lompat Si Katak Lompat Da Contest"
n letak ur pic yang MELOMPAT, syarat die memang kena melompat ye...kalo tak lompat kena reject..=p. tak kesahla gambar tu beramai-ramai atau sorang tp yang penting korang mesti ade dlm gmbar tu..cerita kat sikit pasal gambar tu kat entry korang nanti

Gambar boleh diedit..tak kesahla nak diedit cam mane pun tapi mesti kena JELAS..senang nnti nak tgk...

Letak + linkkan banner "Lompat Si Katak Lompat Da Contest" kat atas pd sidebar n pada entry korang jugak..

Tag minimum 2 orang atau lebih

Tinggalkan url entry penyertaan korang kat bahagian komen di entri contest ni

Tarikh Tutup: 31.12.2010


* kalo nak tanya korang leh tanya kat shoutbox k...daa

Gambar-gambar korang akan dijudge n pemenang akan diberitahu seminggu selepas tarikh tutup

Hadiah misteri menanti n akan diberitahu kemudian



Contoh Pic:



17 comments:

  1. mcm best jekk... nnti nk join laa... hihi

    ReplyDelete
  2. hyepp..ecah ni join bulee??ehehehe

    dh ciap pon..lalalala

    http://ecahdenan.blogspot.com/2010/10/lompat-si-katak-lompat-da-contest.html

    ReplyDelete
  3. cam best ja... nk join... hehehe..
    cam na nk letak link contest nih kt post ek??

    ReplyDelete
  4. ko nak bg ape ila kalau menang?haha

    ReplyDelete
  5. haiii syggg..shila dah join ur contest..its my 1st time..heee saje try2..okey c my blog ye darling..http://buttercupgulz.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. cham: adela..hehe..
    shila: thanks sbb join
    iena n ogies: join jgn x join..

    ReplyDelete
  7. erm..nmpknya skype kena pg melompat dulu la nie..ekeke...nti skype join k.. ;)

    ReplyDelete
  8. tuan penganjur.sy join contest ni,sy tglkan link okeh :P

    http://jella-jello.blogspot.com/2010/10/lompat-si-katak-lompat-da-contest.html

    ReplyDelete
  9. saye join contest ni....

    http://micahonly.blogspot.com/2010/10/lompat-si-katak-lompat-da-contest.html

    ^_^
    thanx

    ReplyDelete
  10. ok..dh join..thanx coz wt cntest ni.. =)

    http://garfieldgurlz.blogspot.com/2010/10/lompat-si-katak-lompat-da-contest.html

    ReplyDelete
  11. join dah..follow pun dah =)

    cekidout k..

    http://ainnurhassim.blogspot.com/2010/10/lompat-si-katak-lompat-da-contest.html

    ReplyDelete
  12. join!
    http://kobesohkobes.blogspot.com/2010/11/lompat-si-katak-lompat-da-contest.html

    ReplyDelete
  13. kita da join..

    id follower: dilaloveawi

    Link:
    http://dilaloveawi.blogspot.com/2010/12/jom-join-contest-ni.html

    ReplyDelete
  14. ayooo...xder gambar lompat2...
    la ni xleh lompat..muatan penuh..ngeeee

    ReplyDelete