KaLo SuDi FolloW La SaYe.. TheN INSYAALLAH i Will fOllow U bAcK..=p

Tuesday, October 5, 2010

Kasih AyaH DaN iBu..

i miss mak n abah..
bile dah rindu kat mak n abah..cl je rase nk ngs...
heh even dah besar pun still akan rase cam gitu sbb mak n abah are evrything 2 me..

cube korang tgk video ni..
video ni aku tgk mmg tersentuhla hati aku..x taula korang kan
video ni abg aku dpt dari sorang ustaz..
maybe ustaz ni pakar motivasi kot...




8 comments:

  1. mcm mn embed video nih.? dop napok pomm..

    ReplyDelete
  2. nmpk....sigh.....
    rasa nak peluk depa plak..

    ReplyDelete
  3. haha.. ni budak3 sekolah menengah aku...
    kat dewan... dak2 form 6 ni.. atas aku setaun..

    ReplyDelete
  4. yoka...hehe awk xde lak ye budak getah??

    ReplyDelete
  5. hee..oit cik ila.. adakah anda tidak mengenali lg siapa diriku?

    ReplyDelete
  6. hahaha.aku baru perasan la syam..haha 2la buat blog baru x habaq...

    ReplyDelete
  7. hee.. nsb bek aku x layan kan je td.. =p

    ReplyDelete