KaLo SuDi FolloW La SaYe.. TheN INSYAALLAH i Will fOllow U bAcK..=p

Monday, August 23, 2010

TiDo..TiDo...ZzZzzz

TiDoLa...Mlm DaH Ni..



Lame dah x update blog..
semalam hari ke 12 kite puase kan...
dah ari ke 12 ni aku dah asyik pk nak balik umah je
x sabar nak pose kat umah

bile dah asyik duk pk balik....balik...umah....mak....umah...
kat kelas study pun dah xleh fokus dah
bulan pose ni...dahla x sahur...ngantuk pulak tu
dgr lak lecture yang panjang
bikin waa ngantuk je.....
Telinga kanan dgr ckp jgn tidooo
telinga kiri dengar cakap tidooooooooooooo

ingatkan aku je yang ngantuk..
Rupenye satu kelas pun ngantuk

disebabkan lecturer tgk muke kiteorg yg terang2 nampak letih+ngantuk+blurr..
die pun bgla balik awal..tp xla awal sgt pun..
tapi kire bersyukur la sgt..
time kasih En Fadil atas keprihatinan itu..
hehehehe..=p







Lecturer kat depan..korang tido kat belakang..hebat2..=p




Sleeping Beauty....=p




Aku je x tido...walaupun pade hakikatnye aku pun tido..wawawaw..=p


Kredit to Ekin "Google" 4 de pic..Time kacih Ekin

4 comments:

  1. Salam...

    Saya teringat masa kat u dl...
    Kuliah 2 jam...Lps tu lecturer tambah lagi 1 jam sbb ganti kelas...
    Dah la mlm tu sy x tdo sbb buat asaimen...
    Mmg ngantok giler la...
    Saya x tahan, sy kua bilik kuliah...
    lps tu g bilik kuliah kat sebelah...Nsb baik kosong... Sy susun kerusi, lps tu tdo...Ada la dekat nak sejam gak tdo...
    Nasib la bilik kuliah tu xde kuliah masa tu...
    Kalau x terok la saya...huhu..

    ReplyDelete
  2. hehehe..nasib lecturer tu x g terjah awk kat bilik kuliah sebealh tu
    kiteorg kat sini..ngantuk kua jap
    tido kat surau..
    hahaha..pape ntah kan..

    ReplyDelete
  3. tu la...hehe..
    lepas tdo tu slamber je sy msk bilik kuliah smula...
    Lps tu mmbr tanye g mana...
    sy ckp la g tdo...
    Dia leh plak ckp, nape x ajak dia skali...
    hahaha...

    ReplyDelete
  4. hahaha...i will miss all this nnti...awk x rindu ke time blaja..

    ReplyDelete