Wednesday, February 17, 2010

~RaJin Ke Aku~

setiap kali aku mengupdate blog aku ni ngan cite2 aku..aku tepk jugak.."ade ke orang nak bace??" adela kot...kawan2 aku jela agaknye..tu pun kalo diorang rajinla nak membace story2 aku yang boring ni...cuti raye cine ni aku pun manfaatkanla mase ni tuk pk ape yang aku nak buat ngan blog aku ni?? kene ke memfofularkan nye?? nak kena ade follower yg ramai ke??? bile aku bace blog owang2 di lua sane..macam2 tips nak jdkan blog popular...boleh gak kalo nak ikut?? tapi menjadi ke?? setelah lame persoalan2 ni bermain jauh dalam otak kecik aku ni, aku baru tepk..ape tujuan asal aku tulis blog ni??? apeka??

Objektif asal:

1. Saje...nak tulis benda yang aku rase sonok nak kongsi ngan
orang..

2. Sebab xde keje..bile xde keje menulis blog menjadi aktiviti
yg sgt best..

3. nak merapu tapi dalam erti kate baik..nak cari ilmu same2..=p

ye....setelah aku berpk sedlm2 dlmnye..huhuhu..
aku pun decidela...ngak apala follower sikit pun..ngak apela xde org bace pun..janji norfadilah ini bahgia..hehe.
yang penting hati ikhlas...ikhlas bile buat ape2 pun..baru ape yang kite buat tu dapat berkat...Insyaallah....

No comments:

Post a Comment